söndag 28 februari 2010

♥ slår

Ja det är helt sant, rutin ul görs i vecka 16-18. Jag längtar så tills dess!!
Då ska vi se hur liten ser ut och att allting är bra och att liten utvecklas som h*n ska.
Men jag har redan sett litens hjärta slå. Jag var och gjorde ett tidigt ul och såg det lilla lilla hjärtat picka. Det var så fint att se, men eftersom jag då inte passerat vecka 12 då så vågade jag inte ta ut något i förskott. Nu har det gått 13 veckor och då säger man att jag är i vecka 14. Magen har börjat växa lite lite, det syns inte så mycket men det känns på kläder och så. Vecka 13 är alltså passerad och då minskar risken för missfall, man ska verkligen inte ropa hej ännu. Men jag håller tummarna för att allt ska gå bra;)

1 kommentar:

Madame Vit sa...

Jag myser när jag läser det här =) Längtar såååååååååå!!!
Kram Fia