onsdag 8 september 2010

I natt

Så läste jag ut en bok, den är 300 sidor lång. Jag kunde inte sova
hur jag än vände och vred på mig så kunde jag inte somna. Först
vid sjutiden somnade jag och sov två timmar... Jag vilade hela
fömiddagen och vid tolv kom A hit, hon hade med sig babyskydd,
babysitter,babybjörn och en gunga? Heter det så? En sån gunga man
hänger i dörröppningen! Deras fina W är ju fyra år snart så han
lånade gärna ut sina fina saker till min baby. En baby som han undrar
när den kommer att kika ut egentligen och det är han inte ensammen
om. ALLA undrar när liten kommer och imorgon ska jag till bm och boka
tid för igågsättning! A och jag åkte iväg och åt en mysig lunch
och pratade massor om förlossningar och annat spännande. När jag kom
hem var jag helt slut så jag sov en timme innan C,E och lilla L kom
och hälsade på. Det var jättemysigt och L är så stor nu, han
springer omkring och busar och leker och det är så kul. Han är stor
nu han är fjorton månader nu och snart börjar han på förskola!
Ikväll så blir det tidig kväll för mig så jag får sova lite innan
besöket hos bm.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: