torsdag 2 september 2010

Två dagar över tiden

Nu har jag gått två dagar över tiden, och det känns verkligen som
att jag ska spricka på riktigt !! Det är ganska obehagligt och jag
hoppas att babyn vill komma inom några dagar. För just nu gör det
ont överallt och mitt bäcken har börjat vidga sig så mycket att det
gör mycket ont att gå! Det första bf datumet jag fick var den 2/9
så kanske imorgon med lite tur! Ikväll var jag på en väldigt mysig
midddag, bästa moster A ska åka utomlands och plugga en termin! Så
nu håller vi tummarna för att liten kikar ut innan hon hinner åka i
helgen. A bjöd på god middag och massa mys:). Idag tog jag ett
beslut, eftersom att det just nu gör ont att göra precis allting så
har jag valt att stanna hemma tills förlossningen. Jag träffar gärna
vänner och så men då måste de komma hit. För jag kan inte ta mig
någonstans och känner att jag vill spara den lilla energi jag har
till förlossningen. Nu ska jag försöka få några timmars sömn !

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: