måndag 6 september 2010

Någon tar all energi och plats !

Idag gjorde jag tvärt om emot igår och åt för mycket, eller jag åt
med för tätt mellanrum. Jag ville inte drabbas av hungersöd hos
barnmorskan så jag tänkte ladda med lite yoghurt innan brorsan
hämtade mig. ( lillebror som för övrigt är livrädd att vattnet ska
gå i hans bil och det ska bli kladd). Men det skulle jag inte gjort,
yoghurten kom upp lika fort som den svalts. Detta för att det är för
fullt i magen, liten tar så mycket plats men kräver samtidigt så
mycket energi! Vilket är en svår ekvation ! Allt såg bra ut hos
barnmorskan och förhoppningsvis var det sista gången jag var där
innan jag blir igångsatt. Ingen tid är bokad ännu, men det blir
någon gång i mitten av nästa vecka! Så spännande!!!! Nu vilar jag
och tar det lungt för att preppa bra inför förlossningen som ska bli
så spännande !

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: