lördag 19 mars 2011

Liten har blivit stor...

Eller i alla fall större. Liggvagnen funkar inte alls längre. Loppan vägrar ligga ner i vagnen när hon är vaken. Vilket resulterar i att jag bär henne, nästan sju kilo väger hon och min arm dör. Annars så har hon suttit upp i liggdelen, vilket jag inte har gillat alls. För hon har ingen sele då, i förgår satt hon i liggdelen. Sen gled hon ner och blev superarg, och tog spjärn med benen och sköt ifrån så hon stod som i brygga. Så kunde vi ju inte ha det, när jag sen skulle lägga ner henne igen funkade det inte. Hon spände kroppen och vägrade :(. Så nu har jag efter flera månaders letande hittat en sittvagn med fullt liggläge i och det är helt perfekt. I går var vi på provtur och loppan älskade det. Hon sov även en sväng i vagnen när vi promenerade. Jag är så nöjd och glad för den nya vagnen. Men det är lite lite ledsamt med.... Att hon inte är någon liten baby lägre.... Nu hänger hennes giraff hon haft i Liggvagnen över sängen. Min stora fina älskling !

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: