lördag 5 mars 2011

Men sen då ?

I torsdags dag var loppan feberfri, fortfarande hostig men inte lika snorig. Då gick vi äntligen ut en liten sväng, det var så skönt att komma ut. I går mådde loppan bättre, hon sov i vagnen och i gick ner på stan käkade lunch och köpte en ny mössa. De andra är försmå... När loppan vaknade var hon trött och grinig och ville inte alls äta som hon brukar... Vi gick hem och hon sov på soffan...febern var tillbaka och hon fick en Alvedon. Sen kom den världens jävla kaskadspya överallt. Då sög det att jag inte kunde klons mig så att en jag kunde ta hand om babyn och en jag kunde städa upp. Loppan blev bara sämre och sämre och jag tänker inte gå in på fler vidriga detaljer. Efter att ha varit i kontakt med 1177 ett antal gånger tog vi en taxi till akuten. Vi fick träffa en läkare som skrev ut medicin och massa prover och tester togs. Sen fick vi åka hem och försöka sova... Det gick sådär och jag är helt slut idag. När stan öppnade promenerade vi ner och hämtade ut medicinen. Som tur var mötte C upp oss på stan, han hängde på hem och tog hand om loppan så jag fick ta ett bad. Det var så välbehövligt, eftersom att jag inte har en aning om när vi kommer ut igen så satt vi en lång stund i solen. Nu sover loppan och jag hoppas så att hon blir frisk snart, min fina lilla loppa.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: