tisdag 10 augusti 2010

20 dagar to go

Idag är det 20 dagar till bf, det är så stort för mig. Så overkligt och jag är så lycklig. Jag har hela graviditeten varit säker på att liten skulle komma före bf. Men idag började jag tvivla på det, mitt besök på förlossningen i torsdags gav mig hopp och jag var säker på att liten skulle vara här inom en vecka. Ska det nu bli så så bör ju värkarna starta inatt eller imorgon !!. Jag har bytt strategi nu och vilar och sover hela tiden. Det är det enda jag orkar med, men den nya saken är att jag ska gå en kort promenad om dagen. Idag gick jag och tack högre makter att jag inte hade så höga krav på hur långt jag skulle gå, rundan tar nog tio minuter på sin höjd i vanliga fall. Idag tog den tjugofem och jag hade så ont i bäcken,knän och rygg när jag kom hem. Och fick jag några värkar ?? gick något vatten ?? nej det gjorde ju inte det ! Nu ska jag göra det jag gjort större delen av dagen. Sova sova sova, hoppas jag får sova längre än till klockan fem imorgon !

Inga kommentarer: