måndag 16 augusti 2010

God morgon vecka 39

Jag är nu gravid i vecka 38+0, och det betyder även att jag är
gravid i vecka 39. Idag är det exakt två veckor kvar till beräknad
förlossning och fyra veckor kvar tills jag i värsta fall blir
igångsatt! Har man hängt med här ett tag så vet man att jag är
livrädd för att bli igångsatt. Så jag håller verkligen tummarna
för att liten ska komma tidigare, gärna idag eller igår ! Nu är
allting fixat så det blir bara drygt att gå omkring och vänta...
I några dagar nu så har jag inte känt något alls, bara små enstaka
hickar någon gång ibland. Men i lördags kväll så kom de,
sammandragningar och något som liknar mensvärk fast mycket värre.
Och det är så skönt tycker jag att det händer något !! Nu hoppas
vi att liten vill kika ut denhär veckan till mig och alla som
väntar :)
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: