söndag 8 augusti 2010

Sorry !!

Förlåt att jag bloggat så dåligt den senaste tiden. Men jag har
gått från att vara en aktiv niomånaders gravid, kanske lite för
aktiv. Har jag nu blivit den största tråkmånsen någonsin! Sen i
torsdags natt har jag i princip enbart legat i min säng och sovit
eller försökt sova. Måndag- torsdag förra veckan var jag väldigt
aktiv och bowlade, shopade, lekte i lekpark och gick på Ikea. Detta
ledde till hemska förvärkar och ett besök på förlossningen, jag
fick stark medicin för att kunna sova och för att värkarna skulle
stanna av. Jag hade inte börjat öppna mig men det gjorde
fruktansvärt ont när bm kände på litens huvud. Vid två på natten
var jag hemma och har sovit/vilat sedan dess ! Så inget kul har hänt,
därför har jag inte bloggat! Jag tror att det kanske är kroppens
sätt att få mig att varva ner och förbereda mig inför
förlossningen... Det kanske är dags snart, vem vet ?! Spännande ...

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: