torsdag 12 augusti 2010

spa fotvård

Igår var jag på spa fotvård som jag fått av mina fina vänner när jag fyllde år. Jag var rädd att jag inte skulle hinna gå innan liten kikade ut, men det var ju uppenbarligen inget problem. Det var så skönt att få sitta där och läsa tidningar och bara slappna av. Jag fick jättemycket beröm och hon sa att mina fötter var så fina, när hon skulle lacka mina naglar sa hon att även de var jättefina och att jag skulle vara stolt över dem ! Då blev jag glad. Det enda tråkiga är att jag som klarat mig så bra har börjat samla på mig vatten, det är inte jättemycket men det syns på mina stackars fötter :(. Så nu får liten ta och komma ut så jag får tillbaka min kropp. Idag och framöver blir det vila vila vila som gäller, och max en aktivitet/dag. Jag orkar helt enkelt inte mer och måste vara utvilad när liten väljer att komma ut. Nu frukost !

Inga kommentarer: