tisdag 21 december 2010

Tänk om det börjar brinna ?

I natt så började det brinna här hemma, jag fick med mig lillan ut i hallen och skulle precis springa ut. Men då stelnade jag till och kunde lixom inte röra mig... Herregud vi kommer dö tänkte jag och sen vaknade jag. Det var en sån verklig dröm att jag var helt säker på att det faktiskt hade brunnit när jag vaknade ! Sen har jag gått och funderat på, vad skulle jag försöka få med mig ut om det började brinna ?!. Inga prylar eller saker kunde jag komma på utan bara lillan, inget annat. Men så tänker jag, tänk på alla saker från hennes barndom... Skulle hon klandra mig för att de brann upp ? Och så tänker jag nej, det skulle hon inte ... För det enda som är viktigt på riktigt är att det är hon och jag... Att jag får se henne växa upp och vara med och forma hennes liv....

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: