torsdag 7 april 2011

det blir inte alltid som man tänkt sig...

Loppan sov så jag bestämde mig för att göra något jag inte gjort sen i september. Jag tog ett långt bad med mina badbomber jag fick av loppans gudmor när jag fyllde. Det var så mysigt och lukten påminde mig om hur det var när loppan låg i magen och jag kände henne sparka där inne. Det är så stort att hon är här ute hos mig nu.
Jag hade tänkt läsa lite och göra en lååång lista på allt jag måste fixa.

Men så kliver jag upp ur badet, och det är som att benen slås undan för mig. Jag blir så ledsen och besviken på mig själv för att jag fortfarande bryr mig. Så pass mycket att jag blir ledsen... jag blir så ledsen att jag bestämmer mig för att gå och lägga mig klockan halv tio en bra kväll, då loppan somnat tidigt....

Imorn ska loppan fotograferas hos en fotograf, hon fick det i doppresent. Jag skulle ha varit med på några av bilderna... nu blir det inte så...
Jag hade massa saker att förbereda inför imorn, men nu vill jag bara sova... sova sova....

Inga kommentarer: