måndag 12 juli 2010

En riktig rocker

Yes, min lilla skrutt i magen gillar musik, sådan mor sådant barn!! Det gillas skarpt, ikväll så träffade jag min bror och han har börjat lira gitarr vilket är mycket trevligt. Så han spelade och jag sjöng och då blev det fart på liten som härjade allt vad h*n kunde men sina ben, det sparkades och hade sig i magen ! När jag kom hem så fortsatte vi lyssna på musik och då började liten härja igen, mycket trevligt. En annan trevlig sak är att jag badade idag med och det är så skönt att sträcka ut sig i vattnet och simma lite. Idag har jag även varit hemma hos K och hennes lilla dotter L, L fyller ett år om en månad drygt och det är så roligt att se hur mycket de lär sig på ett år. Vilken enorm utveckling som sker, på alla olika plan. L är jätteduktigt och mer "med" än många andra ettåringar jag träffat. Hon förstår så mycket av det man säger till henne och det är så roligt att se henne kommunicera med oss. Mamma K gav mig värdefulla råd om massa saker som gäller förlossningen och tiden före (nu) och tiden efteråt. Vi åt god glass och lekte med vatten i skuggan på deras balkong ! En mycket lyckad start på veckan ! Och tänk att om åtta veckor (igångsättning) på sin höjd så får jag träffa min lilla skatt i magen!

Inga kommentarer: