fredag 9 juli 2010

Fortsätt simma

Det är så smidigt att vara gravid på sommaren, även fast det är väldigt varmt med. Det som är allra skönast nu är att jag kan ta en simtur dagligen och verkligen få räta ut magen, för nu börjar liten bli så stor i magen att det ibland gör väldigt ont när h*n sträcker ut sina ben eller får för sig att börja spjärna och lägga sig med rumpan utåt och uppåt. Då pickar jag lite på magen för att h*n ska fatta vinken och vända sig, det fungerar aldrig så jag borde nog ge upp.... Det är väl en envis liten skrutt som bor där inne och skiter fullständigt i vad jag tycker och tänker, men det känns bra faktiskt för då brås h*n på sin mor ! Man ska stå på sig, det har jag alltid hävdat (stackars vår omgivning)! I helgen har jag roliga saker planerat och ska träffa mina fina vänner både idag och imorgon, ikväll blir det grillning och imorgon blir det sola och bada på dagen och på kvällen fest. Jag är så glad att jag har så fina vänner som orkar med sin gravida säl kompis.

Inga kommentarer: