tisdag 13 juli 2010

Gravid jämt?

Jag sitter och funderar på saker och ting runt min graviditet. Och tänker på alla skräckhistorier man hört om hur tjejer blir när de är gravida, oftast är det barnens pappor som berättar om detta med lite skräck i rösten. Men så slår det mig, jag borde ju alltid vara gravid, jag älskar att vara gravid. Några positiva saker med min graviditet är att jag gått ner och inte upp i vikt, har blivit betydligt mer lugn och harmonisk, är nog en trevligare figur för alla i min omgivning helt enkelt. Och jag älskar ju att liten bor i magen och sparkar och har sig, och det går faktiskt bra med värmen speciellt nu när jag kan bada varje dag ! Jag är mycket nöjd med mitt liv !! En sak som jag känner mig lite snuvad på är att alla jämt tjatar om att man skulle få så stora fina tuttar när man är gravid, men det kanske är sen när mjölken rinner till ?? jajaj det var bara ett litet i- lands problem såhär när jag var i farten. Nu sova !!

Inga kommentarer: