tisdag 13 juli 2010

Mostrarna ♥

Ikväll var jag ute med fyra av litens sex "mostrar", är jag så lyckligt lottad att jag har sex systrar. Nej såklart inte jag har en bror och det räcker gott och väl. Mostrarna i detta fall är mina fina fina vänner från förr, den jag känt längst är A och henne har jag känt sen jag var fem. Dessa sex personer är alla väldigt speciella för mig och kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta och jag hoppas att de alltid kommer att vara en del av mitt liv. Eller vårt liv som det så fint heter när liten gjort entré ♥. Jag är ju inte så tjej tjejig men det är några av dessa så det är dem jag litar på om liten är en flicka . Jag har delat så många stunder med dem och jag hoppas så att det blir många många fler, jag tänker på framtiden och allt som väntar runt hörnet och jag är så glad och tacksam att jag har dessa i mitt liv. Och på lördag får jag träffa fyra av dem igen, det är så stort av dem att de orkar med mig den stora heffaklumpen, trots att jag är gravid i åttonde månaden. Idag gjorde jag mig till för dem och tog på mig mina fina pumps med klack när vi skulle ut på aw, de blev mycket imponerade men det var nog sista gången innan liten kikar ut !

Inga kommentarer: