tisdag 6 juli 2010

Varmt och skönt

Anledningen till att det varit lite dött här på bloggen i några dagar är det fina vädret, jag har varit ute och solat och badat och bara njutit av det fina vädret. När det är såhär varmt så måste jag vara nära en badplats så jag kan svalka av oss och simma lite. Det är jätteskönt att simma och verkligen få sträcka ut hela kroppen. Liten blir större och större och det blir svårare att sova och att hitta en bra ställning att sova på eftersom att magen tar så mycket plats. En glad sak är att nu har jag fått en jämn och fin bränna så jag kan iaf vara lite stolt över den, jag ser ut som en elefant men jag är iaf brun och fin kan jag tänka när jag kikar tillbaka på alla bilder från denna sommar. Idag bär det av till bm och jag hoppas hon ska känna på magen och se om jag har rätt om det är så att liten har vänt sig och ligger med fötterna uppåt ! Och sen är det lika underbart att höra hjärtljuden varje gång, de låter i hela rummet och slår jättefort ! Snart är det dags för liten att kika ut och jag längtar så !

Inga kommentarer: