måndag 10 januari 2011

Ny vecka nya tag

Så tänker nog lilltjejen som fortsatt sover, hon har sovmorgon och jag är vaken. Hon vaknade vid sju och åt och då flyttade jag över henne till min säng. Då var hon vaken ett tag, då lurade jag henne som jag alltid gör genom att tända lampan och ge henne hennes snuttefilt. Då pillar hon lite med den och sen somnar hon och vi sover vidare med lampan tänd. Till klockan nio ungefär, tio i hennes fall. Denna vecka är fullspäckad med roliga saker för vår del, idag ska vi åka och träffa två fd jobbarkompisar till mig och deras döttrar som är exakt ett år äldre än min lilla tjej. Det kommer bli fullt ös med andra ord, två stora tjejer att se upp till som kan lära en massa bus och lek. Det ska bli så roligt för mig att få träffa deras mammor med. Vi har ju varit hemma hos K och L förut med aldrig tillsammans med J och M, jag glädjer mig mycket till dess. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen se om lillan tänker slå upp sina bruna !

Inga kommentarer: