torsdag 27 januari 2011

vad är felet ??

Jag är så trött på folk som HELA TIDEN ska springa omkring och påpeka hur söt och underbar deras barn är. Det är så tröttsamt och jag undrar, varför man nu håller på så. Jag säger aldrig att min dotter är söt, till andra människor, jag tvingar inte folk åt höger och vänster att kolla på bilder på min dotter och jag pratar inte om henne oavbrutet när hon inte är med. Många barn är väldigt söta, alla älskar ju sina egna barn och tycker de är fantastiska. Klart min dotter är fantastisk hon kommer ju från mig ;). Det finns så många fula barn, det är helt sant och bara jag som vågar säga så tydligen. Jag skulle aldrig säga till någon "hej din unge är ful", men jag öser heller inte mängder av beröm och smörar för folk om att deras unge är så söt till höger och vänster. Om jag verkligen inte tycker det. De första veckorna så gick jag runt och frågade mina vänner om de tyckte att min unge var ful. De sa de att hon inte var, trevligt för dem.
Jag tycker att det är precis lika illa att tjata om hur söt och fantastisk ens barn är som att säga åt andra att deras ungar är fula. MAN GÖR DET BARA INTE SÅ LÄGG NER !!

Inga kommentarer: