söndag 16 januari 2011

ZzzzZZZZzzZZzz

Som tur var fick vi rätsida på det där med sömnen och min fina tjej sover som vanligt igen. Hon vaknar och äter en eller möjligen två gånger. Det är så skönt, vi ligger båda efter på sömnkontont och hon tar igen det mycket bra. Det är sämre med mig, den duma jäveln som sa "man ska sova när babyn sover" skulle jag ju vilja prata med. Alternativt, se hur den har det hemma och hur vida denne har några vänner alls kvar. När min lilla tjej somnar, så diskar jag sen plockar jag undan i lägenheten har jag inte käkat så gör jag det. Sen sätter jag mig framför datorn med mobilen i högsta hugg och tar igen allt det sociala jag missat för den dagen. Oftast ringer jag även lite samtal och gör listor för morgondagen. Och att sova på dagen när hon sover nap är ju bara helt uteslutet, knepig människa som sa sådär.... Men nu ska jag iaf sova snart, för jag måste vara pigg och med i matchen när hjärtat vaknar.

Inga kommentarer: