lördag 29 januari 2011

Rolig dag

I morse var finaste J hos oss på frukost, han ska åka till Norge och jobba så vi ville säga hej då. Han lekte massor med lillan och han " flög" med henne i luften. Jätte längd lekte de så. Hon skrattade så hon skrek, och då tänkte jag att det är lite tråkigt att jag inte är starkare så att jag kan leka med henne sådär. Efter det kom A förbi en sväng, hon visade upp sin nya frisyr. Jättefin blev hon :). Sen traskade vi i väg till föräldrargruppen. Tyvärr får vi bara göra baby massage och det är lite tråkigt, lillan gillar det inte alls. Bebisarna ska ligga på rygg och så ska man massera. Lillan vänder på sig och försöker sprattla iväg, eller så tror hon att vi utövar kampsport och sparkar mig och viftar så det är omöjligt att massera henne. Då ger jag upp och hon får stå och kika på sina vänner istället. Då är hon nöjd och glad !. Vi mötte upp M och gick hem och åt en sen lunch, det var så mysigt och lillan sov. Vid fyra kom en kompis jag inte träffat på flera år, vi fikade och lillan fick gröt. Det var så kul att träffa henne och vi ska ses snart igen. Lillan åt och kastade in handduken halv nio. Då diskade jag och plockade undan. Jag vill inte göra det I morgon när hon är vaken. Då vill jag bara leka med henne, det blev ju inte så mycket sånt idag. Men vi har haft en mysig dag och nu ska jag med sova!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: