tisdag 11 maj 2010

Bm

Idag var det rutinkoll hos bm för vecka 24. Liten mådde bra och hjärtat slog som det skulle. Hon tog massa prover och mätte magen och allt såg bra ut. Sen var det dags att ställa sig på vågen, jag känner mig inte så mycket tyngre och har funderat en hel del på hur mycket jag gått upp. Jag har varit orolig att jag inte fått i mig tillräckligt med näring och så eftersom att jag vissa dagar inte är hungrig alls och får tvinga i mig mat. Att liten mår bra såg jag ju igår på ul och det var så skönt. Upp på vågen idag och jag hade GÅTT NER ETT KILO! oj tänkte jag så mycket som folk tjatat och undrat hur mycket jag gått upp i vikt. Jag har inte vägt mig på tre månader eftersom att jag ville väga mig på samma våg varje gång. Så ett kilo minus vilket man kan säga är samma sak som inget kilo minus! Jag är alltså gravid i vecka 24 och har inte gått upp något alls, trallallalalal !! Jag är så glad och lite stolt, för allt såg bra ut och liten mår bra i magen och om 15 veckor så ses vi. Nu håller jag tummarna att allt ska gå vägen

Inga kommentarer:

Bloggarkiv