söndag 30 maj 2010

Någon är blyg

Och det är givetvis inte jag, det underbaraste känslan i hela världen har nu infunnit sig i nästan exakt två veckor. Varje dag väldigt ofta känner jag nämligen att liten rör sig där inne. Väldigt mycket, och det är så underbart jag blir så lycklig varje gång..Jag vänjer mig aldrig, jag stannar upp och lägger handen på magen petar lite och får en spark tillbaka.. Älskade älskade unge, jag kommer sakna det så när du har kommit ut. Jag känner liten sparka och röra sig hela tiden, det gör ingen annan. Nu är det hittills tre personer som känt detta förutom jag själv. Det är lite snålt tycker jag, när vi är själva så är det världens fart i magen men så fort någon vill känna då somnar liten eller gör något stillsammare istället... Jaja bara du mår bra där inne så jag är jag nöjd ! Idag har vi morsdagsfikat tre gånger och jag håller på att kräkas av sockerchoken !! En mycket rolig och fin sak är att jag i fredags hade fått ett vykort av världens finaste S, han ville uppmärksamma att även fast liten inte har kommit ut ännu så jag mamma nu tyckte han. Så jag fick ett väldigt fint kort :). Tack för det finaste S!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv