lördag 29 maj 2010

lördag

Febern är tillbaka, det är inte roligt alls. Igår hade jag en lugn kväll hemma för att bli frisk någon gång, jag badade i två timmar och läste om förlossningar. Mycket intressant och givande faktiskt, måste läsa på massor så att jag vet. Idag har jag varit inne och tagit det lugnt större delen av dagen, var med finaste K på en kort utflykt för att jag skulle få lite frisk luft. Det var ju bra tänkt, men jag kände hur febern kom krypande tillbaka... Inte roligt alls, så nu blir det en tidig kväll för min del. Nu lyssnar vi på litens playlist och liten sparkar, snart ska jag fortsätta läsa om pippi, sen blir det SOVA här hemma för jag måste måste måste vakna utan feber imorgon så är det bara. Nu hoppas vi att det slutar regna och att sommarvärmen kommer tillbaka hit !

Inga kommentarer:

Bloggarkiv