lördag 8 maj 2010

Liten simmar omkring

Just nu är liten mer aktiv än någonsin och det är så mysigt, varje dag i väldigt långa perioder så känner jag hur h*n rör sig där inne och det är en underbar känsla. Jag har hört från andra gravida att deras barn varit som mest aktiva under dessa veckor. Liten har ju fortfarande bra med plats att röra sig i magen, men sen blir det trängre och jag gissar att det är då de hårda sparkarna kommer. I helgen ska jag sätta mig ner och göra en ordentlig lista på saker jag behöver införskaffa till liten. Det har jag tänkt att göra i juli, för jag tänker att det kan vara lagom. Men sen får jag panik och tänker att jag kanske är lite sent ute då ? det där ska jag fundera lite på, listan ska jag iaf göra nu!. Idag blir det en lugn dag, och ikväll ska jag förmodligen träffa lite vänner. Känner att jag måste komma ut och se lite folk, kan ju inte sitta inne hela helgen =)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv