torsdag 10 februari 2011

För ett år sedan....

Packade jag i ren panik ner alla mina ägodelar i flyttkartonger, telefonen hade ringt säkert hundra gånger vid denna tidpunkt på dagen/kvällen....
För ett år sedan, hade jag inget eget hem... I några månader, det var mindre kul.
För ett år sen berättade jag för mina älskade vänner att jag var gravid, gravid i vecka tretton och utkastad av sambo till lika far till ärtan i magen.

När jag gick och la mig den kvällen tänkte jag, att det finns bara en väg. Och det är upp, och jag var tacksam för att jag då fick veta vad min dåvarande sambo var för slags person. Den kunskapen har enbart gjort mig starkare. Och detta år har varit det bästa i mitt liv. Oändlig tacksamhet, för allt alla nära och kära gjort för mig och min dotter. ♥

Inga kommentarer: