lördag 26 februari 2011

Så var det kört

Min dotter har ända sedan första dagen hon låg i sin vagn trivts så bra i den. Hon har sovit i timtal i den och när hon blev tre månader så låg hon även vaken i den och kikade på sin giraff. DDet har funkat bra fram till denna vecka, hon sover fortfarande bra i vagnen men inte lika länge. Vilket inte är så konstigt eftersom att hon inte behöver lika mycket sömn. Men fram tills förra veckan har det gått bra för henne att ligga vaken i vagnen, jag kan inte fälla liggdelen alls och hon är för liten för sittdelen än så länge. Jag brukar sätta henne i liggdelen med stöd av några kuddar, det funkar sådär. Hon halkar ner och blir arg för att hon inte ser något. Idag blev hon så arg och accepterade inte att halvsitta i vagnen, så då fick jag bära henne en bra stund när vi var på stan och sedan fick hon sitta i mitt knä på bussen. Då var hon så glad, när hon fick se vad som hände runt omkring henne. Tänk att hon är så stor min fina lilla tjej, att hon växt ifrån sin liggvagn. Det är helt galet, det går så fort min fina fina ärta.

Inga kommentarer: