lördag 12 februari 2011

Nu var det nog slut.,...

Japp, det känns lite dubbelt faktiskt, tråkigt att det mysiga stunderna ska ta slut. Men samtidigt skönt att få en del av sin kropp tillbaka och slippa kasta fram tuttarna både här och där... Även fast jag alltid varit väldigt diskret och ammat under en filt, om jag ammat någon annan stans än hemma... Den sista månaden har ju mest pumpat ut mjölk och gett på flaska då damen blivit bekväm av sig och tyckt det går för långsamt med tutte.... Och nu de senaste dagarna när jag har försökt pumpa ur har det knappast kommit något alls... Jag ville amma i sex månader, nu har jag sett till att hon fått i sig min mjölk i fem... Det hade funkat om jag inte blivit magsjuk i julas och mjölken sinat... Men nu är det så och jag är ganska nöjd iaf...

Inga kommentarer: