söndag 20 februari 2011

jag gissar på att de är mellan 2 och 10 personer...

...någonstans som inte "får ha kontakt med mig".. det är så knäppt att man knappt tror det själv.. och jag blir lika förvånad var enda jävla gång.... Jag har alltid haft mycket killkompisar, kanske förut fler än tjejkompisar. Ja det stämmer nog. Och nu har jag väldigt få av de manliga kvar, och det tycker jag är så jävla tråkigt. Jag har aldrig varit den snyggaste tjejen i klassen, aldrig varit bästa på något och är väll inte alltid så jävla kul att umgås med... men vem är det hela tiden ?. Och i alla fall händer detta, gång på gång på gång på gång... Och jag lär mig ju aldrig, tror att det är annorlunda nu och att det inte ska bli så igen... Det jag menar är att mina manliga vänner skaffar flickvänner,fruar, random brudar, tillfälliga flickvänner osv osv. Och det slutar alltid med att de inte "får" vara vän med mig längre... Det är så tråkigt, de kan bero på allt möjligt men de slutar höra av sig efter ett tag och så kommer det fram att deras "sällskap" inte tycker att det är lämpligt att de umgås med mig längre. Av en hel rad olika anledningar, och det gråts och kastas saker, hotas och härjar och har sig. Och givetvis är det inte någon som står ut med detta, så mitt nummer raderas i telefonboken och i vissa fall går det så långt att jag inte ens blir hälsad på på stan... Och så frågar folk, blir du inte sur på hans tjej som inte "låter" honom träffa dig osv osv... och alla alla gånger så svarar jag, nej jag blir besviken på honom som inte tyckte att jag var värd mer än så. Att vår vänskap inte var viktig alls... det är inte första gången, och heller inte sista... men när det börjar gå ut över andra än mig så blir jag så satans jävla trött och besviken... oftast på mig själv, för att det är ju jag som har valt, valt vänner som i det långa loppet inte bryr sig... själv har jag aldrig förstått mig på att försöka "låsa in" den man lever tillsammans med... men det är tydligen det senaste och det verkar funka jävligt bra..

Inga kommentarer: