torsdag 18 mars 2010

God morgon ;)

God morgon vecka 17, tiden rusar förbi och 16 hela veckor har gått. Så nu säger vi god morgon och välkommen vecka 17. Det är så fantastiskt och spännande,och jag hopps så att allt går bra. Nu på morgonen tog jag magbilder för denna vecka. När jag skulle börja fota hittade jag en bra plats i lägenheten där jag tänkte fota alla magbilder. Det sprack ganska tidigt då jag inte bor kvar där jag bodde när jag blev gravid. Snart går flyttlasset igen och jag flyttar från mitt tillfälliga hem till mitt permanenta. Ett alldeles eget hem, ett hem där jag och liten ska bo om allt går bra. Det hoppas jag att det gör,jag börjar lägga ut magbilder när det börjar synas för just nu så gör det inte det. Det mest känns att liten är där inne, underbar känsla. Ha en fin dag, det ska vi!! /E

1 kommentar:

Fia sa...

Är du säker på att det inte syns?? JAg trodde inte heller det, förrän Oskar tog kort igår och det syntes rätt väl :P Så nu kan jag stolt posera med min bebismage som snart kommer räkna halvtid :D Coooolt!!! O bara fyra dagar till UL, ännu cooolare *haha*