tisdag 2 mars 2010

Illamående...

Jag har haft en väldig tur och inte alls mått så illa den första delen av graviditeten. Det har varit väldigt skön, det har varit några dagar hit och dit. Det enda som egentligen hjälpt då är en kall cola. Men man ska ju aldrig ropa hej så imorse spydde jag såklart tre gånger efter jag ätit frukost. Jag blev sen och fick skynda mig iväg. Men det finns inget ont som inte för något gott med sig för i hissen så mötte jag en jätte söt kille ;), som till och med sa hej !! Nu hoppas jag att detta illamående enbart är tillfälligt och att det blir bättre snart. Annars så känner jag mig inte så gravid, det är nästan så att jag tycker att det känns lite för lite … Men så ska man egentligen inte säga, jag är väldigt lycklig över att jag inte mått illa och fått problem ännu… Förutom att jag får ont i mitt bäcken när jag står och går lite väl mycket. Om allt går bra så börjar ju liten sparka snart och det ser jag verkligen fram emot.

Inga kommentarer: