söndag 14 mars 2010

Saker till "mamma" ???....

Det känns konstigt, att skriva och säga så men så är det. Det står till och med så i kläderna. "mama" står det i dem. I våran stad så finns det enbart mammakläder på h&m, det tycker jag är bra för de är inte så dyrt där. Man kan ju gå till p.o.p med, men det är ju lite dyrare. Och dessa kläder ska jag ju bara ha tills i Augusti, så det känns inte aktuellt. Det blev två linnen, ett par jeans leggings, en tröja, strumpbyxor och underkläder. Jag kan inte längre ha några av mina två jeansleggings som jag äger, så idag köpte min mamma mig ett par mama byxor. Så detta är alltså basen i min vårgarderob. Senare i vår och i sommar så ska jag ha mina vanliga klänningar jag har planerat så jag hoppas verkligen det blir en varm sommar. För jag kommer inte att sunka till mig och sitta med skitit hår och mysbyxor och förfalla enbart för att jag är gravid. Det mina vänner kommer inte att ske. Så idag åkte mamma och jag till h&m och jag fick alla dessa fina kläder av henne i påskpresent. Av pappa med givetvis men han ville inte följa med på stan hahahah....

1 kommentar:

Fia sa...

Jag var också och shoppade lite nya kläder idag =) blev byxor, en kjol och tre nya toppar och sen två bh-linnen *skönt* och ett par sköna skor, haha.... försökte hitta en bh, men sparar det nog lite till.... vill först ha en vacker till bröllopet :D //Fia