tisdag 23 mars 2010

mitt humör...

Jag blir ständigt förvånad själv över mitt humör sen jag blev gravid. Hur jag reagerar över saker som sker förvånar mig nästan dagligen. Stora saker och svårigheter känns det som att jag tar väldigt bra och att det faktiskt kommer att lösa sig. Men sen kan det vara små saker i vardagen som jag tycker är jätte jobbiga och undrar hur jag ska klara. En kompis höll på att ändra sig fram och tillbaka i helgen ang om vi skulle ses eller, ej. Jag blev väldigt besviken när han ställde in och sen väldigt glad när han sedan ändrade sig och visst ville ses. I vanliga fall hade jag inte brytt mig alls lika mycket.... Igår fick jag veta att en väldigt nära vän E inte kommer vara hemma på mitt bf, han hade missat att säga till mig att han ska plugga utomlands en termin... jag kände hur jag bara blev mer och mer besviken, för att han inte skulle vara hemma i höst. Och det som gjorde mest ont var att han inte ens sagt att han ansökt och tänkte åka.... Men han kommer ju hem någon gång försökte jag tänka, men endå så är jag så ledsen över att han ska åka... Men nu är det glatt fokus som gäller ;)

Inga kommentarer: