söndag 21 mars 2010

jag känner mig som en ko


Idag har mina föräldrar varit här och hjälpt mig med det sista. Så nu är lägenheten perfekt, förutom att tele2 vision strular i vanlig ordning... Men så är det ibland.. Jag har tvättat och packat upp alla mina kläder som i en månads tid har bott i en resväska... När jag tvättat klart så tog jag fram mitt smycke som jag köpt, min bola. Och nu mina vänner känner jag mig som en ko. Den plingar när jag rör på mig och jag kommer eventuellt att bli galen på detta ljud, eller så vänjer jag mig. Det viktigaste är ju att liten i magen mår bra.


Första bilen på både magen utifrån och smycket + golvet i min nya lägenhet---->

1 kommentar:

Madame Vit sa...

Hahahah, du är ingen ko hahahah!!!
Gaaaahhhhh vad snyggt golv!!! VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Skicka bilder till mig, jag lever genom dig och din flytt nu hihi =)
Puss