måndag 29 mars 2010

God morgon ;)

Idag är det 17+4, ny måndag och nya möjligheter. Jag är genomförkyld, fortfarande det är inte så roligt men jag kämpar på i dagarna tre sen är det dags för UL och några dagars påskledigt ;). Det tycker jag vi gjort oss förtjänta av faktiskt. Då ska vi vila och ta det lugnt magen och jag. Och då vet jag ju så mycket mer, mår liten bra där inne, är allt som det ska, kommer det flytta fram eller bak mitt bf, att flytta tillbaka det lite skulle ju inte göra alldeles för mycket... Men det viktigaste är ju att allt är bra och sen om jag har tur kanske jag får veta om det är en liten pojke eller flicka.. Och nu börjar jag plötsligt tveka, vill jag verkligen veta... Men det är klart att jag vill det, det har jag alltid velat och så kommer det bli =). Vi närmar oss halvtid och det känns mycket bra !! Nu ska jag upp och hoppa !!

Inga kommentarer: