onsdag 24 mars 2010

stanna tiden..

PANIKEN KOMMER... om två veckor så är det halvtid, herre min skapare... om 22 veckor så kommer mitt barn !! mitt barn ?? som jag längtat efter i så många år. Och funderat på om jag någonsin skulle få... och det är bara 22 veckor kvar... det är helt galet.. fattar ni ?? snart har halva tiden gått och jag har inte vågat fokusera på att barnet faktiskt ska KOMMA.. Jag spenderade de första 13 veckorna med att hoppas hoppas hoppas att allt skulle gå bra... och sedan fem veckor med att reda ut mitt och litens liv efter separationen från litens pappa... Jag lovade mig att när jag flyttat till nya lägenheten, när jag varit på ul. När jag gick in i vecka 20 så skulle jag enbart se det positiva och glada och fokusera på att jag ska bli MAMMA och att snart kommer babyn...Nu är jag där, om en vecka är det ul och då får jag veta om barnet mår bra. Och gör det det så vill jag veta om det är en pojke eller flicka... Och då får jag veta om jag ska bli en pojk eller flick mamma.... Det är helt otroligt !!

Inga kommentarer: