torsdag 11 mars 2010

god natt

Jag vet att jag har sagt det förut och nu tjatar jag igen... Men tiden går så fort idag har det gått 15 veckor och 0 dagar, och om 25 veckor så är det bf. Det har gått så fort och det känns precis som att jag fick veta igår att jag var gravid i vecka fem. Tio veckor har nu gått och så mycket har hänt. Du växer och har blivit så stor i min mage, första gången jag såg dig var du en liten prick på 2 cm nu är du en liten liten baby där inne... Som simmade runt så fort igår när jag tittade in till dig. Jag mår så bra och är så lycklig över att du ska komma. Nu hoppas jag bara att allt ska gå bra och att du kommer ut och mår bra. Magen har börjat ta en rundare form nu och mina kläder sitter för tajt nu. Så i helgen blir det lite shopping ;). Nu sova så vi orkar med en rolig fredag och en mysig helg. God natt

Inga kommentarer: