lördag 27 mars 2010

Musik

Igår var jag hemma och tog det lugnt, lyssnade på sånger som är lugna och bra för magen. För nu hör ju liten.. Jag snickrar på en ny spellista på spotify, igår när jag låg och lyssnade på musiken så kände jag något som måste ha varit en spark. Och nu kände jag den från utsidan med, så jävla stort. Tyvärr var ingen här så jag kunde inte låta någon känna. Men jag hoppas att liten sparkar på för på onsdag ska vi träffa alla mostrar som kommer hem över påsk ;). Och finaste morbror E. Det finns bara en "riktig morbror" och det är min bror, men man säger ju inte aunt bla bla bla i sverige och folk blir så stressade när jag kallar dem tant... hahaha. Flera fastrar och farbröder finns men alla utom en har tagit totalt avstånd. Men med alla morbröder och mostrar från min sida så kommer det ju inte gå någon nöd på älskade liten. Nu söker jag tips på musik till liten, jag har sex låtar nu alla förslag välkomnas ;).

Inga kommentarer: