söndag 11 april 2010

Aj

Idag är en sån dag jag vill krypa ur mitt egen skin. Smärtan i mitt bäcken är olidlig och det gör så ont att jag bara vill skrika rätt ut ! Jag har massa jobb att göra och är dömd till att sitta på min stol med datorn framför mig hela dagen. Det är inte roligt, som tur är är jag ju hemma och detta innebär att jag kan välja om jag vill sitta, ligga, stå eller gå. Just nu har jag prövat med allt och inget hjälper... Jag ska ta ett varmt bad och hoppas att det kommer lindra lite. Jag vill inte ta massa piller för att dämpa smärtan för det kan aldrig vara bra för liten. Det är verkligen tur att jag bor själv en dag som denna, för jag är så odräglig och inte speciellt kul att ha och göra med. Söndag är en dag för utflykter, brunch i solen och sovmornar... Inte en arbetsdag, jag drömmer mig framåt i tiden och tänker på nästa år såhär dags, då kan vi gå sköna promenader i vårsolen och kanske åka till vänner och leka med deras barn, eller joina vännerna på en bakispizza och film... Men idag är idag och inte om ett år och jag sitter på min jävla stol och det gör så ont... Men som jag sagt tidigare allt detta gör att jag kommer närmare den dag då liten kommer ut och all denna smärta är värd det, jag skulle göra det igen och igen.. Imorgon är det på dagen halvtid och det ska firas med fikabesök av finaste vännerna =)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv