måndag 12 april 2010

I ♥ mum


Om 140 dagar är det måndag, om 140 dagar ska liten komma ut. Om ca 143 dagar ska vi åka hem från bb. Det är inte väldigt mycket tid, det är väldigt mycket tid kan man tycka. Liten har redan en fin body att åka hem från bb i en sån man knäpper i sidan och inte drar över huvudet. (Jag har läst på!) Jag tänker att det säkert är varmt men byxor måste vi ha endå. Jag köpte ett par idag som matchar bodyn mycket stiligt. Och ett par strumpor för när man är sådär liten så behövs det nog med. Om det inte blir tropisk hetta men det tar vi då i sånt fall. Så idag inhandlades vita byxor med svarta ränder och vita sockar. Ja de var första och sista gången jag köpte vita byxor till liten, men en gång kan det vara fint iaf. Det måste ju vara neutralt eftersom att jag inte vet om liten är en pojke eller flicka och beige, det är ju egentligen ingen färg så vem vill egentligen köpa något beige... Inte jag här blir det svart,vitt och rött. Det enda som saknas nu är en mössa, ska ska nog införskaffa en som passar fint till byxorna. Ingen ful med konstiga spetsar här och där... Hur ska detta gå jag som är så kräsen och så mycket fult som det faktiskt finns... Nu till det andra, bodyn har jag haft hemma ett tag och tyckt att den är väldigt liten men byxorna är så små små små... Det är helt overkligt att en liten liten människa bor i magen och sedan ska komma ut och ha dessa kläder på sig...

Inga kommentarer:

Bloggarkiv