torsdag 15 april 2010

Världens finaste mage

Igår skulle jag och bästa M köpa glass. När vi står i kön så ser jag någon som jag känner igen, det var J en bekant från gymnasietiden. Våra dater var bästa vänner så vi lärde känna varandra då, ingen av oss är tillsammans med dessa killar idag och det är vi nog alla glada för. Vi tappade kontakten men så tog vi upp den igen när det visade sig att hon är gravid exakt tio veckor före mig. Jag gick fram till henne i kön och vi pratade lite, det var första gången på flera år som jag såg henne och hennes mage var så fin. Hon verkligen strålade och magen var så rund och stor och fin. En sån fin mage vill jag med ha. Jag blev så avis ;), jag hoppas att jag får en sån fin mage jag med om tio veckor.

Jag har funderat på om min mage har fått någon form och det är väldigt svårt att se själv, det är knepigt när man inte har någon att fråga som ser en varje dag. Men så frågade jag M och hon säger att magen är jättefin och rund ;). Det blev jag mycket glad av att höra, jag vill ha en stoor rund mage nu!! Men frågan är vad jag säger om tio femton veckor när den är kanonstor och sommarvärmen är ett faktum. Magen får bli hur stor den vill bara liten mår bra !!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv