fredag 9 april 2010

Fixar till liten

Idag fick jag lite panik över att litens saker ligger på lite olika ställen och det gillar jag inte. Så jag städade ur en garderob som jag inte använder och satte upp korgar,hylla och hängare i den och la och hängde in alla litens saker där i. Lovley, nu har jag allt på ett och samma ställa och det känns mycket bra. Jag skulle vilja ha små galgar som passar till de små kläderna, eller nu har jag bara en kläd som hänger där i. Men till alla kläder som komma skall ! Jag ska även sätta upp någon slags hylla på väggen tänker jag, en hylla med krokar och där ska de finaste kläderna hänga. En liten klänning eller en fin skjorta.. Jag är så nyfiken på vem som bor där inne, jag vill så gärna veta vem min lilla skatt är.... Kärlek !

Inga kommentarer:

Bloggarkiv