onsdag 14 april 2010

Min son

När man är gravid så drömmer man en massa knepiga saker... Saker som inte ens har med graviditeten att göra, och det är helt galna saker som inte har något med verkligheten att göra alls... Något som jag har hört från andra ofta händer är att man drömmer om sitt barn och sin förlossning, i natt hände detta även mig. Jag födde en son, han var världens finaste och helt perfekt. Det var så stort och så lyckligt och han var världens finaste ♥. Mammas lilla hjärta. Sen kom paniken, han låg där i min famn och var så fin. De frågade vad han skulle heta och då hade jag ingen aning,det var helt blankt. Alla namn som jag hade på mina listor som jag hade bestämt mig för var som bortblåsta.. Jag började gråta för att jag inte visste, han låg där min son min underbara son och han hade inte något namn... Så nu ska här beslutas namn pronto ! (Nu är alla med på att jag är 100% på att det är en son i magen ;))

Inga kommentarer:

Bloggarkiv