torsdag 29 april 2010

Aj..

Planen är att jag ska jobba tills i mitten av juni, de är en och en halv månad dit. Sen ska jag vara hemma de sista 10 veckorna innan liten tittar ut. Som det ser ut i dagens läge är det mycket tveksamt om jag klarar detta. Jag har foglossning och det är inte skönt. Nu har jag även fått ont i benen och det gör ont när jag står och går mycket. Detta är verkligen inte roligt, jag vill hinna klart med mina planer och mål som jag har tills i mitten av juni. Jag vill inte bli sjukskriven och ligga hemma med värk från midjan och ner. Att städa lägenheten som i vanliga fall tar två timmar kommer idag ta hela kvällen. Det är inte något jag ser fram emot, det är inte roligt att behöva lägga sig och vila så fort man gjort något.... Nu hoppas vi att smärtan försvinner och att jag kan fokusera på det jag har planerat !!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv