fredag 9 april 2010

fredag

Mötet med sjukgymnasten gick bra, jag ska enbart gå från punkt A till B. Inte gå för att motionera, då ska jag simma eller göra vattengympa. Jag ska heller inte gå för mycket i trappor eller bära för tungt eller ojämt. Slut med alla tunga handväskor med andra ord. När jag gick hem gick jag förbi barnens hus för att kika på vagn, det fanns många fina och brio är en solklar favorit. Men vi får se vad det blir. Jag hämtade ut en blöjhink och en startbox åt liten, och när jag skulle ta dem och gå hem så var de enorma och ganska tunga. Hahah jag skrattade gott åt min situation i butiken och gick hemmåt, det tog jättelång tid att gå hem och det var tungt och osmidigt att bära, tur att sjukgymnasten inte såg mig ! Väl hemma så kikade jag igenom det som låg i och det var väldigt många fina användbara saker ! Det kändes som att det var min födelsedag ;), jag pratade lite med magen när jag kom hem och nu har jag fått för mig att det är en kille och börjar använda mitt killnamn som jag valt ut... Hur konstigt, jag vill ju veta vem som bor där inne. De kunde de inte se på ul för då sprattlade någon lite för mkt !!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv