söndag 4 april 2010

lördag

Det var mycket lyckat igår, och så kul att träffa alla vänner ingen. Men C var sjuk och det var tråkigt. Men men det blir fler gånger. Jag somnade vid tre och sov som en stock, jag vaknade av ett sms vid nio ;). Då somnade jag om lite till och sen åt jag frukost innan jag gjorde något annat. Det var en mycket bra ide, solen sken så jag tänkte ta en promenad i solen. Nu är det ju aldrig så varmt som man tror men det var skönt ute. Det stretar och drar jättemycket i magen så jag gick inte så långt som jag tänkt. Men det var skönt att komma ut en stund i det fina vädret. Jag är fortfarande helt slut så jag ligger i soffan och vilar, det är skönt när det spänner och stretar i magen. Men det är bra att det, det betyder att liten växer. Igår sparkade h*n så att M kände det utanpå magen. Det var mysit att någon annan fick känna det =). Jag gick en sväng i lite olika butiker och kikade på kläder till liten, men jag har blivit så kräsen och tycker nästan inte att något är fint nog hahahah...

Inga kommentarer:

Bloggarkiv