tisdag 20 april 2010

Vagnen är framkörd


Nu har liten fått en vagn, det är mycket fin. Den är svart och grå, jag tycker att det blir bäst så svart är enkelt och elegant. Så kan jag pimpa den med annat, en fin filt kanske ;). Jag kommer att köpa en åkpåse i vinter i någon fin färg som passar till. Det känns bra att ha en sak till avprickad på listan ! Jag har kollat på flera olika vagnar och valde redan innan jag blev gravid bort de som enbart har tre hjul och de hemska militärmönster. Sånt gillas inte, man måste ju räkna med att det kan bli mycket snö i vinter så detta var helt enkelt det bästa valet ansåg jag ! Jag köpte vagnen begagnad, men jag tyckte det var bättre att köpa en begagnad vagn av ett känt märke än en billig från okänt märke. Det blir enklare med reservdelar och allting då. Jag är mycket nöjd liten med =)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv