tisdag 1 juni 2010

Att arbeta med marginal, gör jag alltid ! Jag är aldrig försenad
utan alltid ute i god tid tills idag ! Nu ska jag tipsa alla gravida
där ute ha alltid en spy marginal !! Jag som inte har spytt mer än
på sin höjd tio gånger sen jag blev gravid skulle givetvis spy upp
all min frukost idag !! Varför jo därför att det är en viktig dag
idag och jag får apsolut inte vara sen!! Jag som aldrig planerar vad
jag ska ha på mig hade dagen till ära bett till högre makter om att
finaste pumpsen och kavaj fortfarande skulle passa denna viktiga dag
till ära !! Och då händer det jag ligger perfekt i tidsschemat när
frukosten tycker att den ska komma upp .... Jag missar min buss med en
minut och dör hellre än att komma försent första gången på
föräldrar utbildningen !! Efter det är det i ilfart till jobbet som
gäller, viktgaste dagen där på mycket länge !! Nu håller vi
tummarna att denna kurs ger något !!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: