onsdag 16 juni 2010

Stor liten

Idag har liten bettet sig underligt i magen, h*n har legat och spjärnat hela dagen så det har gjort ont och varit omöjligt att göra vissa rörelser. Magen har varit stenhård och det har ömmat när jag tagit på tex naveln. Jag tror att det är för att liten börjar bli så stor nu ca 40cm och då är det givetvis mindre plats att röra sig på. Jag kan inte böja mig framåt för då säger lite stopp och jag måste böja hela kroppen istället. Bestämd krabat det där, "gör om gör rätt"... Jag kom hem vid halv fem och sedan dess jag legat helt still i soffan och sovit till och från, det har varit skönast så att göra något annat har varit direkt obehagligt. Så jag hoppas liten ändrar ställning tills imorn, nu ska jag snart läsa pippi och sen ska vi sova sova sova !!

Inga kommentarer: