söndag 27 juni 2010

Jag mår så bra

Jag är så glad, jag är så glad över min graviditet, jag har inte gått upp mer än några kilo sen jag blev gravid. I börjar hade jag tom gått ner i vikt. Runt vecka 16 hade jag lite foglossning men den är long gone now. Imorgon går jag in i vecka 32 då är det åtta veckor kvar till bf och jag har inte ens börjat samla på mig vatten. Jag är så lycklig och tacksam över detta, jag ropar givetvis inte hej ännu men hittills är jag så glad. Ibland låser sig ryggen och jag får inte gå långa promenader men annars så mår jag så bra. Jag får sova på nätterna och det är jag så glad över, givetvis kan allt detta ändras på en sekund men just nu så mår jag så bra. Nu har sommarvärmen kommit och det är jättevarmt att vara gravid men det är ju varmt för alla andra med, och jag älskar värmen. Nu håller jag tummarna för att jag ska fortsätta må bra och att förlossningen ska gå bra !

Inga kommentarer: